vrijdag 24 juli 2015

het enige echte mandala kleurboek om te versturen

review het enige echte mandala kleurboek om te versturen, uitgeverij BBNC uitgevers.
geschreven door : Natasja koning

vandaag schrijven we een review over de mandala kleurkaartjes, mijn eerste indruk een fleurige buitenkant, gelijk er door bladeren en ik vond alle mandala's erg leuk.
ik besloot de eerste uit te kiezen die ik ging kleuren.

ik besloot om mn Koh i Noor potloden te gebruiken, deze heb ik gewonnen bij een like en deel actie op facebook van Koh i Noor.
ik heb hierbij een diversiteit gebruikt om harder en zachter te drukken om zo een prachtig overloop te krijgen van kleuren.

ik heb gekozen voor de zache tinten roze, paars en oranje, een combinatie die mij een vrolijk idee gaven, de potloden kleuren heerlijk en deze zijn voor een redelijk goede prijs overgens overal wel aan te schaffen mocht je een minder groot butget hebben raad ik Koh i Noors aan.




mijn 2e mandala kaartje heb ik mijn tombow stiften gebruikt, ook hier heb ik een overloop van kleuren gemaakt, om mijn tombows verder uit testen, ik vind ze heerlijk kleuren en de kleuren zijn zo geweldig fel! heerlijk dus voor een vrouw zoals ik die van felle kleuren houd.





de kleuren die ik hier heb gebruikt zijn groen, oranje, roze, paars en blauw.
met de blender heb ik de overloop van kleuren gemaakt waardoor ze van donker naar licht lopen.



de laatste van de 3 mandala kaartjes die ik kleurde is gekleurd met mijn Faber Castell potloden.
automatische door heerlijk afgevende pigment blijf in snel die potloden pakken.
ik koos ditmaal voor diverse tinten blauw en groen, lastig voor iemand die eigenlijk geregeld kleurt in de kleuren van de regenboog!

ook hier wilde ik weer van licht naar donker gaan, behaalde delen dus iets harder gedrukt en de andere veel lichter.
en zo krijg je een heerlijk effect van kleur.

conclusie:

zowel met potlood als stift kan men hierin kleuren zonder dat het door drukt.
het boekje bevat 30 mandala kaartjes om te versturen , dus voor ieders wil is er wat, er zitten wat moeilijkere in maar ook makkelijker, dus ook voor kinderen die al een beetje kunnen kleuren is dit een prachtig boekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten