vrijdag 24 juli 2015

Het derde enige echte mandala kleurboek

review: het derde enige echte mandala kleurboek uitgeverij : BBNC uitgevers
geschreven door: Natasja Koning

het derde enige echte mandala kleurboek is deel drie in de reeks, er bestaan nog twee eerdere delen daar komt later ook nog een review over maar ik ben begonnen in deel drie.

in dit prachtige grote boek staan in totaal 69 verschillende kleurplaten die verschillen van heel makkelijk naar heel moeilijk of daar tussen in.
ik heb 5 examplaren met divers materiaal gekleurd.

 de eerste besloot ik roze tinten en 1 rood te gebruiken, dit was voor de Pink opdracht op de groep volwassen kleuren ook.

ik vind dit thema erg leuk dus besloot mee te doen, ik heb hierbij stiften van stabilo gebruikt, dit drukte niet door, waardoor het heerlijk kleurde.


de kleuren komen erg goed tot hun recht in deze plaat, ik heb gekozen voor deze plaat vanwege de pink opdracht en natuurlijk horen daar vind ik hartjes bij.




mijn volgende plaat wilde ik kleuren pakken die ik eigenlijk niet gebruik, een totaal ander beeld ik mocht van mezelf maar enkele kleuren gebruiken die ik altijd gebruik.

de enige kleuren die ik altijd gebruik zijn de roze en de paarse , de rest gebruik ik over het algemeen niet of in een andere combinatie.
deze is desondanks wel heel mooi geworden.
eerst vond ik dat zelf eigenlijk niet, maar mijn mede kleurgenoten waren juist dol enthousiast waardoor ik dat zelf ook werd.



de volgende platen kleurde ik met mijn Faber Castell potloden, ze kleuren werkelijk verslavend lekker!
voorheen kleurde ik liever met stiften maar sinds ik deze potloden heb ben ik geregeld daarmee aan het kleuren!

heerlijk zn ontspannende fijne hobby waarin ik alles kwijt kan, wil je ontspannen raad ik ook zeker kleuren aan waarin je alles kwijt kan, ook als je moeite hebt met concenteren is dit een goede hobby, vaak denkt men dat kleuren voor kinderen is.




dit is juist minder waar! want iedereen kleurt mannen vrouwen kinderen van alle leeftijden.

denk je maar ik ben niet goed in kleuren? gewoon proberen, alles is mooi omdat het je eigen creatie is, je eigen manier van kleuren en je eigen werkjes moet je altijd trots op zijn!
lieve bloglezers! heel veel kleur plezier heb je vragen? stel ze gerust!




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten