maandag 11 mei 2015

welkom op mijn blog pagina!

Welkom op mijn blog:


hallo lezers, ik ben natasja, 26 jaar oud en kleurambassadeur bij BBNC uitgevers.
ik woon in een fries dorpje, moeder van 2 kinderen sander van 7 en julian van 3.
ik heb 2 ragdolls Freya en Lilly( raskatten met stralend blauwe ogen) en een stabij hondje genaamd Gucci. 
ook ben ik geregeld in Apeldoorn bij mijn vriend die daar in een prachtige omgeving woont.

mijn hobbies zijn: natuurlijk kleuren, ik vind het heerlijk om kleurplaten in te kleuren vooral ingewikkelde en moeilijke liggen mij, hiermee ben je namelijk uren zoet!
ik teken daarnaast ook graag zelf het één en ander, het verschilt wat ik teken, de ene keer een koi, de andere keer een draak en dan weer bloemen.
verder loop ik vooral bij mijn vriend in de omgeving lekker rond, heerlijk met het mooie weer!

het doel van mijn blog is het reviewen van de producten van BBNC uitgevers zodat jullie kunnen zien wat de kleurboeken, kaarten, posters etc inhouden maar ook hoe je deze kan inkleuren, welke manieren ik daarvoor gebruik en welke producten.




3 opmerkingen: